مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-23اقتصادي

سرطان پستان، مهم ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران و دنیا


راه اندازی این مرکز که به پیشرفته ترین و کامل ترین مجموعه تجهیزات تشخیصی و درمانی مجهز است، حاصل تلاش و پیگیری های مستمر چندماهه مجموعه ای از نیروهای جهادی در پژوهشکده و جهاد دانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پژوهشکده سرطان معتمد گفت: راه اندازی این مرکز که به پیشرفته ترین و کامل ترین مجموعه تجهیزات تشخیصی و درمانی مجهز است، حاصل تلاش و پیگیری های مستمر چندماهه مجموعه ای از نیروهای جهادی در پژوهشکده و جهاد دانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، جذب ده ها میلیاردها ریال اعتبار از محل سرمایه گذاری منابع غیردولتی و پشت سر گذاشتن مسیری دشوار از موانع و مشکلات فنی و اداری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین صرامی فروشانی امروز پنجشنبه (2 آذر) در مرکز تخصصی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در زاهدان افزود: سرطان پستان دومین علت مرگ و میر و اولین علت مرگ و میر به دلیل ابتلا به سرطان در کشور به شمار می رود.

صرامی فروشانی گفت: ایجاد شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان بانوان بویژه سرطان پستان در سال 1401 در قالب یک رسالت ملی توسط مجلس شورای اسلامی به این پژوهشکده واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه سرطان پستان دومین علت مرگ و میر و اولین علت مرگ و میر به دلیل ابتلا به سرطان در کشور به شمار می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان پستان، مهم ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران و دنیا

سرطان پستان، مهم ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران و دنیا