مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-19اقتصادي

تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور آماده راه اندازی است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کارخانه مهان کاغذ تویسرکان آماده راه اندازی است، گفت: این کارخانه تنها تولیدکننده مقوای دوبلکس در کشور است که برای 300 نفر از جوانان بومی اشتغالزایی کرده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کارخانه مهان کاغذ تویسرکان آماده راه اندازی است، گفت: این کارخانه تنها تولیدکننده مقوای دوبلکس در کشور است که برای 300 نفر از جوانان بومی اشتغالزایی کرده است.

احمد شانیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی در سال های اخیر بیش از همیشه مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و ایشان در سخنرانی های خود بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید فراوان داشته و دارند، اظهار کرد: رفتن به سمت شناسایی خلأهای اقتصادی در حوزه تولید و بازاریابی کارشناسانه نه تنها به عرصه تولید در بازار داخلی کمک می کند، بلکه شرایط را برای صادرات و ارزآوری نیز مهیا خواهد کرد.

مقواهای دوبلکس، یکی از نیازهای اساسی کشور در حوزه بسته بندی است وی با اشاره به اینکه مقواهای پشت طوسی و پشت سفید که به آنها مقواهای دوبلکس هم می گویند، کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی دارند و در حقیقت یکی از نیازهای اساسی کشور در حوزه بسته بندی محسوب می شوند، افزود: از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور آماده راه اندازی است

تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور آماده راه اندازی است