مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-03فرهنگي

برپایی نمایشگاه طراحی سه بُعدی مبلمان منبت برای نخستین بار در ملایر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: بیش از 43 اثر هنری زیبا از «محیا لطیفی» هنرمند ملایری، در قاب دید هنردوستان و علاقه مندان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: بیش از 43 اثر هنری زیبا از محیا لطیفی هنرمند ملایری، در قاب دید هنردوستان و علاقه مندان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

فرشاد کشاورزیان یکشنبه 12 آذر در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهارکرد: این هنرمند ملایری پنج سال روی این طرح در حوزه مبلمان منبت کار کرده که نشان از ذهن خلاق طراح آثار دارد.

کشاورزیان با اشاره به سابقه 18 ساله این هنرمند در زمینه هنری، گفت: طراحی های انجام شده به دو صورت سیستمی و کار دست روی مبلمان منبت پیاده سازی می شود و ارزش بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه این هنرمند به خوبی در این حوزه ورود کرده و به راحتی طراحی های این هنرمند روی مبلمان منبت قابل اجراست، افزود: به گفته این هنرمند ملایری، هر طرح و مدلی قابلیت مدل سازی و طراحی سه بُعدی و اجرا روی چوب است.

کشاورزیان با اشاره به اینکه ملایر شهر جهانی مبلمان منبت است، توسعه و تنوع طراحی در این هنرصنعت را یک ضرورت برشمرد و افزود: این هنر باید به جامعه به ویژه فعالان مبلمان منبت معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه طراحی سه بُعدی مبلمان منبت برای نخستین بار در ملایر

برپایی نمایشگاه طراحی سه بُعدی مبلمان منبت برای نخستین بار در ملایر