مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-21سياسي

حضور اینفلوئنسرها در تلویزیون مبارک است


افرادی که همواره از بیرون گود نشسته بودند و به عالم و آدم و هر نوع کار و برنامه ای در صداوسیما انتقاد داشتند، حال که خود بر مسند مدیریت نشستند فهمیدند که این قضیه به آن سادگی هم نیست که آنها فکر می کردند و ارتباط رسانه ای چون تلویزیون با مخاطب یک رابطه دو طرفه است.

- در این چند روز به مناسبت شب یلدا تلویزیون برنامه های ویژه ای تدارک دیده است و در خبری اعلام شد که حسن ریوندی هم در برنامه ای به استندآپ کمدی می پردازد و تصاویری هم از ضبط این برنامه منتشر شد.

محمدجواد آذر جهرمی وزیر سابق ارتباطات در یک استوری کنایه آمیز به صداوسیما در صفحه اینستاگرامش نوشت: در تاریخ خواهند نوشت: آن تفکر صداوسیمایی که به دنبال نابودی شبکه های اجتماعی بود و با زمینه سازی و حمایت از فیلترینگ، سرمایه اجتماعی نظام را به حراج گذاشت، در نهایت برای جذب مخاطب ریزش کرده و جلب توجه مردم در شب یلدا، دست به دامان اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شد.

منشا حرف آذزی جهرمی مشخص است و نشان دهنده سیاست گذاری غلط در تلویزیون علی الخصو ص در این 2 سال اخیر است که پیمان جبلی و تیم او به صداوسیما آمده اند و بسیاری از برنامه های موفق و یا چهره های تلویزیونی را متوقف کردند و البته از همان روزها که مدام این هشدار داده شد به حرف هیچ کس گوش ندادند و عاقبت این شد که مخاطبی دیگر برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اینفلوئنسرها در تلویزیون مبارک است

حضور اینفلوئنسرها در تلویزیون مبارک است