مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-10دانش

شرکت 487 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان در رشته طراحی معماری با حضور 487 نفر داوطلب خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان در رشته طراحی معماری با حضور 487 نفر داوطلب خبر داد.

پیمان رحمتی در گفت و گو با ایسنا درباره برگزاری آزمون نظام مهندسی در استان اظهار کرد: این آزمون در محل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز و نیز آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز برگزار شد.

رحمتی عنوان کرد: این آزمون برای داوطلبین اخذ صلاحیت طراحی رشته مهندسی معماری بود که 59 درصد داوطلبین را خانم ها و 41 درصد را آقایان تشکیل می دادند.

وی افزود: در بهمن ماه نتایج این آزمون ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانی in.

ir اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: آزمون ورود به حرفه مهندسی توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان ها هر ساله در چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 487 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان

شرکت 487 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان