مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-18اقتصادي

رفع مشکل همه 36 جایگاه سوخت کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 14 امروز


مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل همه 36 جایگاه سوخت این استان تا ساعت 14 امروز خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل همه 36 جایگاه سوخت این استان تا ساعت 14 امروز خبر داد.

سالار خشایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مشکل ایجاد شده در جایگاه های سوخت گفت: سوخت گیری در جایگاه های سوخت استان مشکل خاصی وجود ندارد و جایگاه های سوخت مراکز شهرستان های استان فعال هستند.

وی افزود: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و هیچ افزایش نرخ بنزینی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مردم استان انتظار داریم و خواهش می کنم در صورتی که نیاز و ضرورتی برای سوختگیری ندارند به جایگاه های سوخت مراجع نکنند.

خشایی تصریح کرد: تاکنون از 36 جایگاه سوختگیری استان کهگیلویه و بویراحمد 18 جایگاه مشکل آنها رفع شده و به چرخه فعالیت برگشتند و مابقی در حال برگشتن به چرخه هستند.

وی ادامه داد: برخی از جایگاه ها در برخی از مناطق استان به دلیل بعد مسافت تا رسیدن کارشناسان و نیروهای فنی شرکت با مشکل مواجهند که مشکل همه 36 جایگاه سوختگیری استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 14 رفع خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل همه 36 جایگاه سوخت کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 14 امروز

رفع مشکل همه 36 جایگاه سوخت کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 14 امروز