مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-04سياسي

حدود 10 هزار نفر درگیر انتخابات کرمان و راور خواهند بود


قریب به 500 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور داریم و نزدیک به 10 هزار نفر(عوامل اجرایی) درگیر انتخابات در این حوزه خواهند بود.

- ایسنا/کرمان فرماندار کرمان گفت: قریب به 500 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور داریم و نزدیک به 10 هزار نفر(عوامل اجرایی) درگیر انتخابات در این حوزه خواهند بود.

علی بابایی امروز 13 آذرماه در نشست با مدیران خبرگزاری های استان کرمان با اشاره به انتخابات سال جاری اظهار کرد: همه گروه ها باید با هم افزایی برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به ثبت نام قطعی 187 نفر برای حوزه انتخابیه کرمان و راور در انتخابات مجلس دوازدهم افزود: 156 نفر از این نامزدهای انتخاباتی در هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند.

بابایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در زمینه سلامت و امنیت انتخابات در شهرستان کرمان، از مشخص شدن لیست عوامل اجرایی تا هفته آینده خبر داد و بیان کرد: قریب به 500 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرمان و راور داریم و نزدیک به 10 هزار نفر درگیر انتخابات در این حوزه خواهند بود.

فرماندار کرمان با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات سال جاری به لحاظ اتفاقات اخیر منطقه اهمیت ویژه ای دارد، گفت: برنامه عملیاتی برای ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات را طراحی و جلساتی با گروه های موثر از همه اقشار برگزار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 10 هزار نفر درگیر انتخابات کرمان و راور خواهند بود

حدود 10 هزار نفر درگیر انتخابات کرمان و راور خواهند بود