مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-08سياسي

انتقاد از کم بودن اعتبارات اختصاص یافته به حوزه فرهنگی


هزینه کرد دولت ها در حوزه فرهنگ کم بوده و در عمل نیز این موضوع قابل مشاهده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (17 آذر ماه) در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: حضرت امام علی (ع) در خطبه 110 نهج البلاغه مشهور به خطبه دیباج همه ما را نصیحت فرمودند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با قرائت بخشی از این خطبه، گفت: امام علی علیه السلام در بخشی از این خطبه محکم ترین وسیله برای تقرب به ذات پروردگار را ایمان به خدای یکتا، رسولان الهی و و اجرای فرامین خداوند می دانند.

وی خاطرنشان کرد: مبدا، معاد، خالق همه عالم و نظام آفرینش همچنین مبدا همه زیبایی ها خداوند متعال است که از عالم مادی تا جبروت و عالم هستی را خلق کرده است.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه انسان باید تلاش کند که خود را به مبدا هستی متصل گرداند، افزود: همه موجودات وجود خود را از خداوند و مبدا هستی می گیرند و مهم این است که انسان در این راه به معرفت برسد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ایمان به احکام و فرامین الهی در عمل را یک ضرورت دانست و ادامه داد: اگر حلال و حرام نکنیم، اهل نماز و روزه نباشیم و دستورات الهی را رعایت نکنیم، از حیوانات هم کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کم بودن اعتبارات اختصاص یافته به حوزه فرهنگی

انتقاد از کم بودن اعتبارات اختصاص یافته به حوزه فرهنگی