مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-28اقتصادي

استاندار هرمزگان: توسعه همزمان ابر طرح خرمای مجول کشور با زیرساخت های منطقه


همزمان با پیشرفت بزرگ ترین مزرعه خرمای مجول کشور در این استان، زیرساخت های منطقه نیز توسعه می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در روند بررسی توسعه زیرساخت های شهرستان های بشاگرد و جاسک با حضور معاونین استاندار و فرمانداران بشاگرد و جاسک و مدیران کل برگزار شد، اظهارداشت: بزرگترین نخلستان خرمای مجول که خرمایی اقتصادی و دارای بازار بین المللی است در دشت پلپلک در حال احداث است و پیشرفت طرح نیز مناسب بوده است.

دوستی تاکید کرد: توسعه این طرح در منطقه ایجاب می کند که به فراخور آن طرح های توسعه ای در حوزه آبرسانی، راه، آبخیزداری، آموزش، تربیت بدنی، بهداشت، درمان، مخابرات و زیرساخت های ارتباطی با نظر فرمانداران جاسک و بشاگرد تعریف شود تا توسعه متوازن منطقه نیز محقق شود.

وی عنوان کرد: شهرک مطهر، می تواند محلی برای توسعه مسکن مورد نیاز نیروی انسانی باشد و اگر سرمایه گذار نیز این شهرک را مناسب ببیند حاضر هستیم برای احداث مسکن تسهیلات ارائه کرده و توسعه زیرساخت های شهری را نیز انجام دهیم.

دوستی تصریح کرد: سرمایه گذار جهت ورود در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز و بخشی از زیرساخت های مورد نیاز برای روستاهای پیرامونی این طرح اعلام آمادگی کرده و از طرفی آماده هستیم در طرح های بزرگ با سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: توسعه همزمان ابر طرح خرمای مجول کشور با زیرساخت های منطقه

استاندار هرمزگان: توسعه همزمان ابر طرح خرمای مجول کشور با زیرساخت های منطقه