مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-30سياسي

هیئت ها باید کانون جهاد تبیین باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: رهبر انقلاب از هیئت به عنوان کانون جهاد تبیین یاد می کنند و اهل بیت (ع) علمدار این عرصه بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر امام حسین (ع) که مظهر ذکر است و عالم را از غفلت نجات می دهد باید هیئت هم مظهر چنین امری باشد و اگر حضرت از خوردن آب ظاهری خودداری کرد تا بتواند آب حقیقی اخلاص و معنویت را به مردم برساند و آن ها را سیراب و احیا کند و هیئت هم باید امروز مظهر و سنبل حیات باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب از هیئت به عنوان کانون جهاد تبیین یاد می کنند و اهل بیت(ع) علمدار این عرصه بودند و با کلام و رفتار و سیره شان حتی با سکوت خود توانستند تبیین انجام دهند.

امامی تصریح کرد: اساس مکتب تشییع بر تبیین است و امروز که در عصر استعمار فرا نو که ذهن های انسان را با اطلاعات درست و غلط مسخ و تشخیص درست از نادرست را مشکل می کنند، غالبا ذهن انسان در تسخیر رسانه ها است و ذهن انسان تمییز حق و باطل را از دست می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در مسئله اخیر غزه دیدید، هر کسی می خواست در مورد مظاومیت مردم فلسطین در شبکه های اجتماعی مطلبی را بارگذاری کند آن مطلب را حذف می کردند و در صورت تکرار مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت ها باید کانون جهاد تبیین باشند

هیئت ها باید کانون جهاد تبیین باشند