مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:062023-12-03حوادث

رسیدگی به پرونده گروگان گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از شیراز ، سید مصطفی بحرینی در خصوص گروگان گیری روز شنبه در شیراز بیان کرد: حدود ساعت 11 ظهر روز گذشته گزارش آدم ربایی به پلیس اگاهی و دادستانی استان ارسال شد که دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان گیران صادر شد.

وی اضافه کرد: براساس گزارش ارسالی اعلام شد که یک خانم و آقا توسط 3 نفر گروگان گرفته شده اند که بلافاصله طرح مهار اجرا و خودروی گروگان گیران در جاده شیراز به کازرون شناسایی شد.

بحرینی با بیان اینکه هر 3 گروگان گیر مسلح بودند،بیان کرد: در اثر تیراندازی بین گروگان گیران و پلیس، یکی از گروگیران مجروح و یک نفر دیگر از آنها فوت کرد و گروگا ن گیر سوم نیز متواری شده است.

دادستان مرکز استان فارس گفت: متاسفانه یکی از گروگان ها به علت شلیک از سوی گیروگان گیرها مجروح شد که در بیمارستان فوت کرد.

بحرینی با بیان اینکه گروگان گیرها اعضای یک خانواده بودند، گفت: در بررسی های اولیه این گروگان گیری به علت وجود مشکلات خانوادگی بوده است.

وی افزود: پرونده این موضوع در شعبه ویژه پلیس آگاهی و شعبه ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال رسیدگی و تحقیقات اولیه توسط بازپرس ویژه در حال انجام است و دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان گیر سوم صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده گروگان گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی

رسیدگی به پرونده گروگان گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی