مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20سياسي

همزمان با سفر رییس جمهور 30 پایگاه و میز ارتباط مردمی در گلستان دایر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه در آیین افتتاح ستاد ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در گرگان اظهار کرد: با هدف افزایش دسترسی مردم به بالاترین مقام اجرایی کشور روش ها و سازوکار های متعددی پیش بینی شده تا مطالبات پیشنهادات .

- استاندار گلستان گفت: در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید سلیمانی، 30 پایگاه و میز ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و معاونین رییس جمهور در استان گلستان برقرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه در آیین افتتاح ستاد ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در گرگان اظهار کرد: با هدف افزایش دسترسی مردم به بالاترین مقام اجرایی کشور روش ها و سازوکار های متعددی پیش بینی شده تا مطالبات پیشنهادات انتقادات و درخواست های مردم گردآوری و به رییس جمهور منتقل شود.

استاندار گلستان گفت: اهالی این استان می توانند از طریق سامانه 111 درخواست ها و مطالبات خود را از هیئت دولت پیگیری کنند و در این خصوص تا اول دی ماه فرصت دارند.

وی افزود: ستاد پاسخگویی به مطالبات و پیشنهادات مردمی واقع در خیابان شهید رجایی گرگان روزانه 14 ساعت پاسخگوی مردم گلستان است و فعالیت آن از ساعت 7:30 صبح آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سفر رییس جمهور 30 پایگاه و میز ارتباط مردمی در گلستان دایر شد

همزمان با سفر رییس جمهور 30 پایگاه و میز ارتباط مردمی در گلستان دایر شد