مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-11اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا در کرمانشاه


مسئول گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه، گفت: با هرگونه تخلف با سرعت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه، گفت: با هرگونه تخلف با سرعت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جلال محکی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 15 آذر در کرمانشاه آغاز شده و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت، افزود: این تشدید نظارت در قالب گشت مشترک با همراهی سایر دستگاه ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و.

انجام می شود.

وی از فعالیت سه اکیپ سیار در این طرح نظارتی در شهر کرمانشاه یاد کرد که به صورت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند و تاکید کرد: اکیپ هایی هم در تمام شهرستان های استان فعال بوده و نظارت بر بازار شب یلدا را بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، در برخی مناطق پرتردد گشت های شبانه نیز برای نظارت بر بازار فعال خواهد بود.

مسئول گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اولویت نظارت بر بازار شب یلدا را با کالاهای پرمصرف این ایام شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، انواع شیرینی و کالاهای اساسی از جله گوشت، مرغ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا در کرمانشاه

اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا در کرمانشاه