مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-16سياسي

اعلام جزییات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده


دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر 18 درصد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، افزایش حقوق و بالا رفتن سطح درآمدی خانواده ها از جمله مهمترین دغدغه های معیشتی خانوارهاست که می طلبد مجلسی ها و دست اندرکاران دولتی نیز هر چه سریعتر برای آن برنامه ریزی جدی انجام دهند.

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در این باره با بیان این که نسخه اصلاح شده لایحه بودجه 1403 به مجلس ارسال شده است، اظهار کرد: نسخه جزییات محاسبه منابع بودجه برای نمایندگان مجلس شفاف شده و تلاش شده در نسخه اصلاحی نیز برای رفع ایراد نمایندگان بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه پلکانی شدن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان افزود: میانگین افزایش حقوق کارمندان 18 درصد و بازنشستگان 20 درصد است که به صورت پلکانی اعمال می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کارمندانی که درآمدشان در سطوح بالاتری است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت و کارمندانی که حقوق کمتری دارند نیز درصد افزایش حقوقشان بیشتر خواهد بود.

حمایت از کم درآمدان سیاست قطعی دولت است علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت که در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز اظهار کرد: اولین دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده

اعلام جزییات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده