مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05ورزشي

تکمیل پروژه های ورزشی تیران و کرون 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: برای تکمیل دو پروژه و تعمیرات سالن ها و مجموعه های ورزشی این شهرستان به بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار نقدی نیاز است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: برای تکمیل دو پروژه و تعمیرات سالن ها و مجموعه های ورزشی این شهرستان به بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار نقدی نیاز است.

جواد بهارلویی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، بخش اداری سالن روستای دولت آباد و سالن الغدیر شهر عسگران در زمره پروژه نیمه تمام ورزشی تیران و کرون هستند.

وی بهره برداری از زمین چمن مصنوعی را نیازمند تأمین اعتبار تا 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تکمیل بخش های باقیمانده دو سالن ورزشی روستای دولت آباد و عسگران به بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون به کلنگ زنی خانه نشاط و تندرستی روستای گنهران اشاره کرد و گفت: این پروژه 8 میلیارد ریال نیاز دارد تا به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: تعمیرات دوره ای و تغییر در تجهیزات سالن های ورزشی برای استانداردسازی و همچنین رفع عیب به تأمین اعتبار نیاز دارد تا امکان بهره برداری بهتر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی تیران و کرون 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه های ورزشی تیران و کرون 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد