مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-03سياسي

استفاده از ظرفیت های سیستان و بلوچستان جهت گسترش سرمایه گذاری در حوزه صنایع نظامی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت های خوبی برای گسترش فعالیت های نظامی، دریایی و نیز سرمایه گذاری در حوزه صنایع نظامی برخوردار است و هر چقدر این سرمایه گذاری ها در استان بیشتر باشد چسبندگی استان به مرکز کشور بیشتر .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت های خوبی برای گسترش فعالیت های نظامی، دریایی و نیز سرمایه گذاری در حوزه صنایع نظامی برخوردار است و هر چقدر این سرمایه گذاری ها در استان بیشتر باشد چسبندگی استان به مرکز کشور بیشتر و ریشه های نظام در استان مستحکم تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه یکشنبه 11 آذر در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی و فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: کارکنان نیروی دریایی مدافع تمامیت ارضی و منافع کشور هستند و قدردان تلاش های آن ها هستیم.

امام جمعه زاهدان افزود: امید آفرینی در میان مردم از اقدامات مورد نیاز این روزهاست و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف از جمله عرصه های نظامی تنها نباید به مناسبت های خاص محدود شود بلکه باید در طول سال و از طریق تریبون های مختلف و وسایل ارتباط جمعی برای همواره ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های سیستان و بلوچستان جهت گسترش سرمایه گذاری در حوزه صنایع نظامی

استفاده از ظرفیت های سیستان و بلوچستان جهت گسترش سرمایه گذاری در حوزه صنایع نظامی