مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-27اقتصادي

لزوم تسریع تشریفات قانونی برای فروش اموال توقیفی قاچاقچیان


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان طی دو تا سه سال گذشته، حدود 8 برابر شده و این دستاورد خوبی برای بازدارندگی است.

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان طی دو تا سه سال گذشته، حدود 8 برابر شده و این دستاورد خوبی برای بازدارندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکندر مؤمنی در سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان از پارکینگ مرکزی استان که مربوط به خودروهای پرونده های موادمخدر است، بازدید کرد و گفت: با همت همه دستگاه ها، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان چندین برابر شده است؛ در واقع طی دو الی سه سال گذشته، حدود 8 برابر شده و این دستاورد خوبی در بازدارندگی است.

مومنی افزود: در این پارکینگ به لحاظ زیرساخت و مسقف کردن برای جلوگیری از آسیب به اموال وسایل نفلیه مردم و متعلق به بیت المال، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

پارکینگ باید محلی برای توقف کوتاه مدت خودروهای توقیفی و مصادره ای باشد و می بایست به سرعت تعیین تکلیف شود و آن بخش که مربوط به دستگاه کاشف است واگذار شود و آن بخشی هم که باید به مزایده گذاشته شود، تشریفات قانونی آن انجام و هزینه فروشش به خزانه واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع تشریفات قانونی برای فروش اموال توقیفی قاچاقچیان

لزوم تسریع تشریفات قانونی برای فروش اموال توقیفی قاچاقچیان