مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-11سياسي

به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با روسیه خوش بین و امیدواریم


سفیر ایران در روسیه با اشاره به بررسی و پیگیری مسئله گمرکات و لزوم حل این چالش، بیان کرد: با حل مسئله گمرکات که با تعامل دو طرف صورت می گیرد می توان به توسعه روابط اقتصادی و تجاری خوش بین و امیدوار بود.

- ایسنا/گیلان سفیر ایران در روسیه با اشاره به بررسی و پیگیری مسئله گمرکات و لزوم حل این چالش، بیان کرد: با حل مسئله گمرکات که با تعامل دو طرف صورت می گیرد می توان به توسعه روابط اقتصادی و تجاری خوش بین و امیدوار بود.

کاظم جلالی امروز، 20 آذرماه در دیدار استاندار گیلان در حاشیه سفر هیئت اقتصادی این استان به روسیه، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که پس از سفر رییس جمهور ایران اسلامی به روسیه، استاندار گیلان نیز به همراه مدیران اقتصادی و سیاسی خود به روسیه سفر کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد روابط گیلان با روسیه در ابعاد مختلف، افزود: روابط ایران با روسیه از مدت ها پیش از طریق گیلان رقم خورده است.

سفیر ایران در روسیه با اشاره به موقعیت استراتژیک آستراخان و داغستان برای ارتباط دوسویه با گیلان، اضافه کرد: تقویت روابط گیلان با آستراخان و جمهوری داغستان برای توسعه سرمایه گذاری و تجارت خارجی بسیار اهمیت دارد.

جلالی، کریدور شمال به جنوب را پروژه ای با اهمیت برای دو طرف خواند و گفت: نقش گیلان در اتصال کریدور شمال به جنوب بسیار حیاتی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با روسیه خوش بین و امیدواریم

به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با روسیه خوش بین و امیدواریم