مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-23اقتصادي

مطالعات زمین شناسی در محدوده های اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده است 


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالعات زمین شناسی به طور کامل در محدوده های اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالعات زمین شناسی به طور کامل در محدوده های اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده است.

علیرضا عباس زاده، امروز دوم آذر با حضور در برنامه میز خبر رادیو خاوران بیان داشت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم و از نیازهای اساسی مردم است که دولت همت ویژه ای برای اجرای آن دارد.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه هفته گذشته در وزارت راه و شهرسازی جلسه ای با حضور معاونان عمرانی همه استان ها در این خصوص برگزار شد، افزود: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت استان ها در اجرای نهضت ملی مسکن ارائه شد که در زمینه شاخص های عملکردی در تعیین زمین، الحاق زمین های شناسایی شده و واگذاری زمین به مردم ،خراسان جنوبی در رتبه اول کشور قرار داشت.

به گفته وی ؛ بیش از 112 هزار نفر در استان در سامانه مربوط به اجرای این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 38 هزار نفر واجد شرایط بدون در نظر گرفتن شرط پنج سال سکونت، بوده اند.

معاون استاندار گفت: در حال حاضر در استان بیش از 70 هزار زمین تأمین شده که در ماه های آینده به 100 هزار قطعه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات زمین شناسی در محدوده های اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده است 

مطالعات زمین شناسی در محدوده های اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده است