مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-19سياسي

دستفروشان پیاده راه سعدی به مکان دیگری منتقل شوند


دادستان نهاوند بر لزوم ساماندهی دستفروشان پیاده راه سعدی تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه دیگری را برای دستفروشان آماده کرده، اما آنها به دلایل واهی از حضور در این مکان خودداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عباس آزادبخت ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات دادستانی اظهار کرد: بحث جمع آوری دستفروشان پیاده راه سعدی به دلیل عدم پیگیری و استمرار اقدامات قانونی به موضوعی تقریبا لاینحل تبدیل شده و مشکلاتی را برای شهر به وجود آورده است.

  وی افزود: شهرداری زیرساخت ها را برای ساماندهی دستفروشان مهیا کرده و در مرکز شهر بهترین مکان را به این کار اختصاص داده و حتی امتیازاتی برای آنان در نظر گرفته است اما متاسفانه آنان به دلایل واهی از انتقال به این مکان خودداری می کنند.

دادستان نهاوند با بیان اینکه هر دستگاهی مطابق با قانون باید به وظایف خود عمل کند افزود: در بحث سد معبر چندین دستگاه مسئولیت دارند اما مسئولیت اصلی با شهرداری است که باید با جدیت بیشتری با این قضیه برخورد کنند.

  وی با بیان اینکه قانون برای ما فصل الخطاب است افزود: برای حل مشکل سد معبر یک زمان تعیین می کنیم که این مساله پیگیری و مصوبه شورا اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان پیاده راه سعدی به مکان دیگری منتقل شوند

دستفروشان پیاده راه سعدی به مکان دیگری منتقل شوند