مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-27اقتصادي

الحاق 200 هکتار زمین به محدوده شهر قیدار


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در فاز دوم در شرف تأمین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه اراضی داخل محدوده شهر قیدار اوقافی است، اظهار کرد: زمین دولتی در این شهر وجود ندارد تا برای متقاضیان نهضت ملی مسکن خانه بسازد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  با بیان اینکه با اداره اوقاف استان زنجان توافقی برای تأمین زمین صورت گرفته است، ابراز کرد: حدود 22 هکتار زمین در شهر قیدار برای ساخت مسکن ملی با اداره کل اوقاف توافق شده و در حال حاضر 519 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهر ساخته می شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه 519 واحدی نهضت ملی مسکن در شهر قیدار را به طور میانگین بیش از 35 درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پروژه با قوت در حال انجام است.

اسماعیلی با بیان اینکه در فاز دوم متقاضیان زیادی برای طرح نهضت  ملی مسکن در شهر قیدار وجود دارد، تاکید کرد: زمین لازم به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تأمین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 200 هکتار زمین به محدوده شهر قیدار

الحاق 200 هکتار زمین به محدوده شهر قیدار