مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-05بين الملل

روسیه: راهبردهای آب و هوایی نباید به زیان منافع ملی برخی کشورها باشد


وزیر دارایی روسیه با تاکید بر اینکه گذار به اقتصاد کم کربن باید با شرایط عادلانه در جهان اجرا شود، گفت که راهبردهای تغییر آب و هوایی نباید به منافع ملی عده ای از کشورها زیان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، آنتون سیلوانوف ، وزیر دارایی روسیه بر اهمیت پیوند دستور کار اقدام جهانی برای مقابله با تغییر آب و هوا با منافع و توانمندی های ملی کشورها تاکید کرد و گفت : موفقیت برخی کشورها در موضوع آب وهوایی نباید به ضرر سایر کشورها باشد.

وزیر روسی این اظهارات را در جریان شرکت در رویداد کنفرانس تغییرات آب و هوایی کاپ 28 دبی بیان داشت که در آن، جمعی از وزرای دارایی درباره ابزارهای مالی برای گذار سبز انرژی بحث کردند.

سیلوانوف گفت: ما برای روسیه چارچوب نظارتی لازم را تشکیل داده ایم، دکترین آب و هوا را پذیرفته ایم، معیارهای پروژه های توسعه پایدار را تایید کرده و تجارت (مبادله) واحدهای کربن را راه اندازی کرده ایم.

وی در عین حال تاکید کرد: راهبردهای آب و هوایی باید با منافع و توانایی های ملی کشورها مرتبط باشد.

گذار به اقتصاد کم کربن باید با شرایط عادلانه اجرا شود و با توجه به موضوع آب و هوا، موفقیت برخی کشورها در بحث آب و هوا نباید به قیمت ضرر دیدن کشورهای دیگر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: راهبردهای آب و هوایی نباید به زیان منافع ملی برخی کشورها باشد

روسیه: راهبردهای آب و هوایی نباید به زیان منافع ملی برخی کشورها باشد