مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-08سياسي

«شمه خسه تن بلاره» جان شهیدون


قهرمان پروران مازندران در محفل شهدا میهمان هستند و کارت دعوت را خود شهیدان به نام تک تک ما می نویسند تا بیاییم و در مجلس دلدادگی درس شهادت، ایستادگی، - خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافر رنگ و بوی دیار علویان این روزها تماشایی است، عطر شهید و شهادت در شهرها می پیچد و دوباره شهدایی می شویم تا غافل نباشیم و در غفلت فرو نرویم.

مازندران قهرمان پرور که با لشکر خط شکن ویژه 25 کربلا زبانزد  خاص و عام است بال های خود را برای میزبانی از میهمانانی گسترانیده است که در خاک و خون تپیده اند، به زمین خورده اند و جان و خون دادند تا ما بر روی پای خود بایستیم، نفس بکشیم و آزادانه از ایران، ایرانی و دلیرمردی هایش بنویسیم.

اگر امروز با غرور و افتخار دستمان به قلم می رود و تا جان داریم از جانفشانی شهدا می نویسیم به خاطر اقتدار، امنیت و شکوه بی پایانی است که عاشقان سبک بال خدایی برای مان به ارمغان آوردند.

باید سنگ تمام بگذاریم و برای 13 شهید خوشنام و کبوتران خونین بال جبهه های ایران اسلامی در کنار هم پدری، مادری، برادری و خواهری کنیم.

با ورود خوشنامان هشت سال حماسه عشق و خون امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری با پای خود به استقبال آمد و در شهرستان سیمرغ 8 همرزم و همسنگر شهیدش را به گرمی در آغوش گرفت، بله درست است؛ امیر سرلشگر احمد کشوری؟! بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شمه خسه تن بلاره» جان شهیدون

«شمه خسه تن بلاره» جان شهیدون