مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-16اجتماعي

فعالیت 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال در چهارمحال و بختیاری


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال در استان وجود دارد که در هر شهرستان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال در استان وجود دارد که در هر شهرستان، ناحیه و منطقه یک پژوه سرا فعال است و به دانش آموزان خدمات علمی و پژوهشی ارائه می دهند.

پژمان خلفیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعال سازی پژوهش سراهای استان اظهارکرد: پژوهش سراهای دانش آموزی، مرکزی علمی پژوهشی است که زیر نظر آموزش و پرورش و به منظور شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت های فردی و گروهی دانش آموزان و گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در بین آنان، تأسیس و اداره می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه و تلفیق دانش نظری و فعالیت های عملی و کاربردی، گسترش تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان از اهداف تاسیس پژوهش سراهاست.

وی در ادامه افزود: از دیگر اهداف فعال سازی پژوهش سراهای دانش آموزی می توان به پرورش خلاقیت و تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان، معلمان و تعامل با مدارس و مراکز علمی پژوهشی، شناسایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال در چهارمحال و بختیاری