مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:012023-12-14سياسي

2 پهپاد آتش نشان و 1 آتش خوار تندرو به ناوگان ایمنی قشم اضافه می شود


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم به برنامه ریزی برای ارتقا سطح زیرساخت ها و تجهیزات ایمنی جهت جلوگیری از ایجاد بحران در جزیره، گفت: قرارداد خرید دو عدد پهپاد آتش نشان و یک آتش خوار تندرو با هداف افزایش توان مقابله با حوادث و آتش سوزی به امضا رسیده و در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، امروز در شورای پدافند غیرعامل منطقه آزاد قشم که با حضور مصطفی طزری، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: موضوع پدافند غیرعامل از مسائل مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سازمان منطقه آزاد قشم نیز در راستای عمل به تکالیف ذاتی و قانونی خود باید برای اجرایی شدن این موضوعات برنامه ریزی کند.

  وی ادامه داد: وضعیت زیرساخت ها، موضوع جمعیت شناور در فصول مختلف جزیره قشم و همچنین مسائل مربوط به اقتصاد دریاپایه با توجه به سیاست های کلی ابلاغی از جانب رهبر معظم انقلاب از مهمترین موضوعاتی هستند که نیاز این منطقه به توسعه پدافند غیرعامل نشان می دهد.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در سال های گذشته کمبودهایی در حوزه پیشگیری و مدیریت بحران در منطقه آزاد و جزیره قشم وجود داشته است که با برنامه ریزی مدیریتی صورت گرفته، موضوع ایجاد مرکزیت برای هدایت و تصمیم گیری در مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پهپاد آتش نشان و 1 آتش خوار تندرو به ناوگان ایمنی قشم اضافه می شود

2 پهپاد آتش نشان و 1 آتش خوار تندرو به ناوگان ایمنی قشم اضافه می شود