مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-20سياسي

امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است


آخوند میرزاعلی با بیان اینکه تلاش همه جانبه دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات مردم است، افزود: باید هر آنچه در توان داریم در راستای حمایت از این دولت کریمه و نظام مقدس صرف کنیم.

- امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است ایسنا/گلستان آخوند میرزاعلی با بیان اینکه تلاش همه جانبه دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات مردم است، افزود: باید هر آنچه در توان داریم در راستای حمایت از این دولت کریمه و نظام مقدس صرف کنیم.

آخوند عبدالحی میرزاعلی شامگاه چهارشنبه 29 آذرماه 1402 در همایش روایت پیشرفت و خدمت دولت صادق الوعد با حضور علمای شیعه و سنی در شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین و بازگو کردن، توضیح و تشریح خدمات نظام بر عهده علما و روحانیون است.

وی با بیان اینکه امروز بر همگان مشخص است که دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش بی وقفه کرده است، خاطرنشان کرد: همه باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

امام جمعه آق قلا با تأکید بر اینکه نظامی که بر پایه دین مبین اسلام بنیان داده شده، مردمی است، تصریح کرد: خدماتی که این نظام مقدس و دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی ارائه داده است طبق متن قرآن کریم است و قابل شمارش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است

امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است