مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-20اجتماعي

معضل کمبود « دستشویی » در برخی مدارس غیردولتی


وی همچنین این خبر را هم داد که سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور در صدد تنظیم و اجرای یک برنامه مشارکتی و انعقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت، - معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز است تا یک کار مشارکتی در راستای تعمیر یا احداث سرویس بهداشتی مدارس انجام شود.

بنا بر اظهارات رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، به طور استاندارد باید به تعداد کلاس های هر مدرسه یک چشمه سرویس بهداشتی وجود داشته باشد که البته این تعداد ممکن است در برخی مدارس مثل مدارس شبانه روزی و یا روستایی کمی بیشتر هم باشد.

  حمیدرضا خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره استاندارد تعداد سرویس های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: به طور استاندارد معمولا به تعداد هر کلاسی که در مدرسه وجود دارد باید یک چشمه سرویس بهداشتی ساخته شود.

بنابراین استاندارد این است که در کل مدرسه به تعداد هر کلاس یک چشمه سرویس بهداشتی وجود داشته باشد.

  وی در عین حال توضیح داد: با این حال به فراخور نیازی که در برخی مدارس وجود دارد ممکن است تعداد سرویس بهداشتی در برخی مدارس مقداری بیشتر باشد برای مثال برخی مدارس ما دو شیفت هستند و بعضا در شیفت مخالف دانش آموزان جنسیت دیگری در همان مدرسه محصل هستند، در این شرایط ممکن است در مدارس دو شیفته تعداد سرویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل کمبود « دستشویی » در برخی مدارس غیردولتی

معضل کمبود « دستشویی » در برخی مدارس غیردولتی