مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-04اقتصادي

تبدیل روزانه 500 تن زباله به کود در مرکز دفن زباله کرج


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: روزانه 1200 تن زباله به مرکز دفن زباله کرج منتقل و 500 تن آن به کود تبدیل می شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: روزانه 1200 تن زباله به مرکز دفن زباله کرج منتقل و 500 تن آن به کود تبدیل می شود.

محمدرضا خسروی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مرکز حلقه دره تنها مرکز دفن زباله البرز است، اظهار کرد: این مجموعه سال ها است به عنوان تنها مرکز دفن زباله های شهرستان کرج و شهرهای اطراف شناخته می شود که روزانه بیش از 1200 تن زباله را در خود جای می دهد.

وی افزود: این مرکز بار زباله سه میلیون جمعیت استان البرز را به دوش می کشد و با توجه به رشد مهاجرت پذیری البرز، تولید زباله، دفن و دپوی آن نیز در حلقه دره رو به افزایش است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت اقدامات محیط زیستی، اظهار کرد: سعی داریم فرهنگ تفکیک زباله از مبدا را در خانواده ها نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی ویژه نسل جوان در راستای تبیین فرهنگ تفکیک زباله ها در مدارس تحت عناوین مختلف مهر پاک ، سفیران پاکیزگی و سه شنبه های آموزشی برگزار شده است، افزود: در این میان ضمن جمع آوری چرخ دستی ها، خودروهای ملودی به منظور جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان در سطح مناطق تعبیه و راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل روزانه 500 تن زباله به کود در مرکز دفن زباله کرج

تبدیل روزانه 500 تن زباله به کود در مرکز دفن زباله کرج