مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-21اقتصادي

عمارت میرزا علی معاون، فروشگاه صنایع دستی شد


خانه تاریخی «میرزاعلی معاون» با قدمت حدود 150 سال در محله پیرسرای رشت، مرمت شده و به عنوان فروشگاه صنایع دستی، تغییر کاربری یافته است.

- ایسنا/گیلان خانه تاریخی میرزاعلی معاون با قدمت حدود 150 سال در محله پیرسرای رشت، مرمت شده و به عنوان فروشگاه صنایع دستی، تغییر کاربری یافته است.

سال 1394، تابلویی در ابتدای محله پیرسرا با عنوان گذر صنایع دستی نصب شد و همزمان رسانه ها نوشتند مدیریت شهری بنا دارد، خیابان اصلی پیرسرا را سنگفرش کرده و این محور به عنوان گذر صنایع دستی معرفی شود.

سنگفرش پیرسرا در امتداد پروژه 7 کیلومتری کلان گردشگری رشت قرار دارد که از محله خواهر امام آغاز و با گذر از محله ساغریسازان، بازار، پیاده راه شهرداری، علم الهدی، سبزه میدان، پیرسرا وکرف آباد به تالاب عینک می رسد.

اگرچه تابلوی گذر صنایع دستی همچنان بر پایه خود موجود است، ولی سنگفرش و آرام سازی این محله از سوی مدیریت شهری، هنوز از جلسات فراتر نرفته و متولیان عنوان می کنند علت تاخیر در اجرای پروژه، جابجایی کابل های برق و برخی دیگر از زیرساخت های خدماتی است و ادارات خدمات رسان نیز این جابجایی را مستلزم هزینه زیادی عنوان کرده و معتقدند این پروژه شهرداری است و شهرداری می باید هزینه جابجایی تاسیسات را تقبل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت میرزا علی معاون، فروشگاه صنایع دستی شد

عمارت میرزا علی معاون، فروشگاه صنایع دستی شد