مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-17بين الملل

وزیر دفاع آمریکا عازم غرب آسیا شد


در حالی که عملیات زمینی اشغالگران در غزه به بن بست رسیده، وزیر دفاع آمریکا به همراه رییس ستاد ارتش بامداد یکشنبه برای دیدار با مقام های صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بامداد یکشنبه پیش از سوار شدن به هواپیما و عزیمت به منطقه غرب آسیا در اظهاراتی مدعی شد: من به اسراییل، بحرین و قطر می روم تا بر تعهدات آمریکا برای تقویت امنیت و ثبات منطقه و همکاری با شرکا و متحدان برای پیشبرد قابلیت های دفاعی تاکید کنم .

پنتاگون بامداد شنبه خبر داد آستین در سفر هفته آتی به منطقه، به سرزمین های اشغالی، قطر و بحرین می رود و از ناو یواس اس جرالد فورد در دریای مدیترانه نیز بازدید می کند.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، آستین همچنین دستور داد در میانه جنگ در غزه، ناو جرالد فورد برای چند هفته دیگر در دریای مدیترانه باقی بماند.

این برای سومین بار است که استقرار این ناو هواپیمابر در منطقه تمدید می شود.

آمریکا از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، این ناو هواپیمابر به همراه ناوگروه آن را برای اعلام حمایت از تل آویو در مدیترانه مستقر کرده است.

وزارت دفاع آمریکا خبر داد آستین در فلسطین اشغالی با مقام های رژیم صهیونیستی درباره گام های بعدی در جنگ پس از توقف نهایی عملیات نظامی در غزه گفت وگو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا عازم غرب آسیا شد

وزیر دفاع آمریکا عازم غرب آسیا شد