مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-16اقتصادي

آغاز پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از 27 آذرماه


معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر در تشریح مزیت اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات شبکه بانکی کشور که پذیره نویسی واحدهای آن از روز دوشنبه 27 آذر آغاز می شود، - اخبار شرکت ها؛ معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر در تشریح مزیت های اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات شبکه بانکی کشور که پذیره نویسی واحدهای آن از روز دوشنبه 27 آذر ماه آغاز می شود، گفت: این نوع از صندوق ها، از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، ناصر آخوندی در همین مورد گفت: در صندوق های املاک و مستغلات وجوه عموم مردم در خرید، بهره برداری، اجاره داری و فروش املاک و مستغلات سرمایه گذاری می شود که همه این فرایندها برای سرمایه گذاران سودآوری به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه صندوق امین شهر یکم اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات شبکه بانکی کشور است که قرار است، در فرابورس پذیره نویسی شود، گفت: قرار است، املاک مطلوب و جذاب بانک شهر وارد این صندوق شوند.

به گفته آخوندی قرار است برای شروع، ملکی موسوم به برج صراف ها در محله سعادت آباد به ارزش کارشناسی 1690 میلیارد تومان وارد این صندوق شود.

در پذیره نویسی عمومی 20 درصد از این ملک در قالب واحدهای عادی به مردم عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از 27 آذرماه

آغاز پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از 27 آذرماه