مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 07:412023-11-30اجتماعي

طغیان رودخانه بابل رود به خیر گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پس از بارش های روز و شب سه شنبه و در نتیجه بالا آمدن و طغیان رودخانه بابل رود مشکلاتی را برای مردم شهرستان به وجود آورد.

باوجود طغیان رودخانه اما تمهیدات اندیشیده شده مانع از بروز خسارت شد؛ درواقع این کنترل سیلاب در شهرستان بابل بود که مانع از بروز خسارت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نسبت به آب گرفتگی منازل حاشیه رودخانه های بابل رود و سجادرود اعلام هشدار صادر کرد و خواستار تخلیه منازل اطراف این رودخانه ها شده بود.

وی گفت: درمیان حوادث طبیعی مانند سیل خسارات زیادی به زیرساخت های مازندران وارد می کند که باید  نسبت به برآورد خسارات حوادث غیرمترقبه سریع  اقدم شود تا امکان  جبران خسارت امکان پذیر باشد.

حیدر داوودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران اظهار کرد: عملیات پیشگیری از خسارات سیل و کنترل سیلاب در رودخانه های مازندران که پیش از آغاز بارندگی ها شروع شده بود در برخی نقاط شهرستان بابل انجام شد.

وی با اشاره به بهسازی برخی نقاط حساس سیل زده رودخانه های استان به ویژه در بابل، گفت: با حضور همکاران و مسوولان شهرستانی و استانی تصمیم هایی گرفته شد تا به منظور کاهش خسارت سیل و پیشگیری از آب گرفتگی در برخی مناطق مسکونی مسیر رودخانه به طور موقت تا زمان فروکش کردن سیلاب منحرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه بابل رود به خیر گذشت

طغیان رودخانه بابل رود به خیر گذشت