مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:322023-12-06اقتصادي

«بردی محمداف»: ترکیه یکی از شرکای اصلی ترکمنستان در زمینه تجارت است


رییس جمهور ترکمنستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه محصولات صادراتی ترکیه در این کشور از «آنکارا» به عنوان شریک اصلی «عشق آباد» در زمینه تجاری نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در پیامی خوش بینی خود از برگزاری نمایشگاه محصولات صادراتی ترکیه و همایش مشترک تجاری کارآفرینان دو کشور در عشق آباد را ابراز داشت.

در پیام بردی محمداف آمده است: متقاعد هستم نمایشگاه و مجمع تجاری که در چارچوب آن برگزار می شود، نقش مهمی در گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی و افزایش گردش مالی بین ترکمنستان و ترکیه و همچنین افزایش مدام تماس ها با شرکت ها و سرمایه گذاران ترکیه در جذب فعال سرمایه در اقتصاد ملی، ایفا خواهد کرد.

رییس جمهور ترکمنستان همچنین ابراز اطمینان کرد که این نمایشگاه پایه ای برای تبادل فناوری های نسل جدید خواهد بود و پتانسیل همکاری های علمی و فنی بین دو کشور برادر را تقویت خواهد کرد.

بنابر سخنان رییس جمهور ترکمنستان، هدف از سازماندهی و برگزاری این رویدادها تقویت تعامل بین محافل تجاری دو کشور است.

به گفته بردی محمداف، ترکیه یکی از شرکای اصلی تجاری و اقتصادی ترکمنستان است که در تماس های قوی بین شرکت های مجری طرح های مشترک در زمینه های مختلف منعکس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بردی محمداف»: ترکیه یکی از شرکای اصلی ترکمنستان در زمینه تجارت است

«بردی محمداف»: ترکیه یکی از شرکای اصلی ترکمنستان در زمینه تجارت است