مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-23سياسي

طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده اند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج در حوزه های کادرسازی انقلاب و در حوزه های معرفی بصیرتی و حوزه تعمیق گفتمان انقلاب بسیج پیشقدم بوده است و در راستای ایجاد جامعه دینی طلاب عهده دار کار بوده و طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طه توکلی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور علمای شیعه و سنی و با حضور  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعد از پیام حضرت امام از دوم اذر سال 67 با حفظ وظیفه حفظ ذاتی، کارکرد خود را شروع کرد و اکنون انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان است.

وی گفت: شجره طیبه بسیج و بسیجیان، در زمان جنگ و تجاوز رژیم بعث در جای جای این کشور و مخصوصا کردستان، پیشقراول در مقابل با تجزیه طلبان بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواست شعاع انقلاب نو پا را خدشه دار کند، گفت: به لطف حضور بسیج و به اعتبار پشتیبانی ملت انقلابی، موازنه قدرت تغییر داده شد و در این سال بعد از پذیرش قطعنامه، بسیج با ماموریت خود متناسب با چالش ها و تهدیدها عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده اند

طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده اند