مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-09دانش

دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر در میان 4 دانشگاه برتر کشور


براساس اعلام موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، در 16 حوزه موضوعی، دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر پراستناد، در رتبه 4 دانشگاه های برتر کشور قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان براساس اعلام موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، در 16 حوزه موضوعی، دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر پراستناد، در رتبه 4 دانشگاه های برتر کشور قرار گرفت.

پژوهشگران پراستناد حوزه های علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری ایران در سال 1402، بر اساس نشریات ایرانی نمایه شده، توسط موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) معرفی شدند.

دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه اصفهان به ترتیب دارای بیشترین تعداد پژوهشگر در میان دانشگاه های کشور هستند.

به عبارتی، دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر پراستناد در رتبه 4 دانشگاه های برتر ایران قرار گرفت.

مقالات منتشر شده در بازه زمانی 10 ساله (1400-1391) توسط پژوهشگران و نیز میزان دریافت استناد به این مقالات در بازه زمانی ذکر شده، از جمله معیارهای انتخاب پژوهشگران پراستناد است.

لازم به ذکر است که برخی از پژوهشگران در چندین حوزه موضوعی امتیاز لازم را کسب کرده اند، اما اسامی آن ها در در زمینه ای که بیشترین استناد را دریافت کرده اند معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر در میان 4 دانشگاه برتر کشور

دانشگاه اصفهان با 34 پژوهشگر در میان 4 دانشگاه برتر کشور