مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-09سياسي

سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم، خط قرمز ما در حوزه اجراست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم، خط قرمز ما در حوزه اجراست.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم، خط قرمز ما در حوزه اجراست.

جواد اشرفی، امروز 18 آذر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: خط قرمز ما، سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم استان خراسان جنوبی است و هیچ کس اجازه ندارد از آن عدول کند.

وی با اشاره به مشکلات کشتارگاه بیرجند که نوع فعالیت آن، اعتراض اهالی حسین آباد سادات را به همراه داشته است، گفت: تولید برای ما مهم است اما مهمتر از آن حفظ سلامت و بهداشت مردم است.

به گفته وی؛ این قاعده خاص کشتارگاه حسین اباد سادات نیست و تمامی واحدهای تولیدی مکلفند با رعایت ضوابط، سلامت مردم را در تولیدات خود مدنظر داشته باشند.

معاون استاندار به مصوبات کارگروه تسهیل اشاره کرد و گفت: هرگونه فعالیت تولیدی کشتارگاه، منوط به تحقق مصوبات کارگروه تسهیل است که امروز و با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شده است.

اشرفی به ضوابط دستگاه هایی همچون دامپزشکی، محیط زیست، بهداشت در زمینه فعالیت واحدهای کشتارگاهی گریزی زد و تصریح کرد: تمامی دستگاه های متولی مکلفند این ضوابط را درخصوص کشتارگاه حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم، خط قرمز ما در حوزه اجراست

سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم، خط قرمز ما در حوزه اجراست