مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-15سياسي

مسئولان به وضعیت راه های شهرستان پارسیان رسیدگی کنند


مسئولان به وضعیت راه های شهرستان رسیدگی کنند و تبعیض آشکار در این مساله بین یک شهرستان خاص ودیگر شهرستانهای منطقه راپایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان، امروز در خطبه های نماز جمعه  در مصلی امام خامنه ای برگزار شد، اظهار داشت: نظام بین الملل تک قطبی تمام شده است جهان قدرت های نوپدید را پذیرفته و در حال گذار به چند قطبی شدن می باشد قدرت هایی مثل ایران چین روسیه و چند کشور دیگر از آن جمله هستند.

  وی افزود: سفر رییس جمهور به روسیه در هفته گذشته در راستای تکمیل تعاملات وهم افزایی ها خصوصاً در زمینه ترانزیت ریلی و وصل کردن خلیج فارس و جنوب ایران به آسیای میانه و اروپا و همچنین توافقات در عرصه انرژی و مسئله مهم فلسطین و غزه سفر مهمی بود.

  امام جمعه پارسیان به تشییع جنازه شهید گمنام در روز دوشنبه در شهرستان اشاره کرد و از همه مردم جهت استقبال و تشییع باشکوه این مسافر بهشتی دعوت کرد.

  حجت الاسلام  اسماعیل نیا به وضعیت نامناسب راه ها و جاده های شهرستان پارسیان اشاره کرد و بیان کرد: مردم از تبعیض موجود در اختصاص بودجه برای توسعه راه ها در استان خصوصاً تبعیض بین یکی از شهرستان های همسایه ما و پارسیان و بندر لنگه گلایه مندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به وضعیت راه های شهرستان پارسیان رسیدگی کنند

مسئولان به وضعیت راه های شهرستان پارسیان رسیدگی کنند