مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:312023-12-14اقتصادي

فعالیت 17 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در قم


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: درحال حاضر 17 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج با مجوز وزارت ورزش و جوانان در استان قم مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم سانی خان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری شاهد تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با موضوع اشتغال و مسکن جوانان بودیم، همچنین یکی از مهمترین مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها در خصوص اوقات فراغت جوانان بوده است که با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و کانون مساجد، فعالیت های منسجمی در سال جاری رقم خورد.

  وی با بیان اینکه استان قم جزو استان های پیشرو در ترویج ازدواج بوده است، گفت: استان قم با برگزاری 14 جشن وصال یکی از استان های پیشرو در ترویج سنت حسنه ازدواج و مروج ازدواج آسان و آسمانی بوده، ضمنا در حال حاضر اولین مرکز جامع ازدواج، خانواده و جمعیت سطح کشور در قم افتتاح شده و 17 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در قم فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: 6 مرکز هم مجوز واسطه گری ازدواج و همسان گزینی گرفته اند و  قریب به 80 سازمان مردم نهاد (سمن) در قم فعالیت می کنند که لازم به توضیح است 10 هزار نفر در رویدادهایی نظیر کارگاه های پیش، حین و بعد از ازدواج از خدمات مشاوره و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 17 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در قم

فعالیت 17 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در قم