مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-04اقتصادي

زمینه سازی برای اجرای طرح های بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بستن تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای اجرای طرح های جهادی با هدف بهینه سازی مصرف آب کشاورزی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بستن تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای اجرای طرح های جهادی با هدف بهینه سازی مصرف آب کشاورزی خبر داد.

محمدرضا قاسمی امروز (دوشنبه، 13 آذر ماه) اظهار کرد: قرارداد طرح بهینه سازی مصرف آب کشاورزی استان سمنان شامل بازسازی و نوسازی قنوات، احداث و تکمیل طرح های کوچک تأمین آب در بخش کشاورزی، انتقال آب این بخش از طریق لوله و همچنین احداث و بهسازی کانال های آبیاری عمومی است که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آن را اجرایی می کند.

وی ادامه داد: این قرارداد همکاری در راستای تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت زدایی، دستیابی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، حفظ منابع آب و خاک در این بخش و توانمندسازی اقتصادی استان سمنان با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی بسته شده است.

قاسمی رشد و توسعه پایدار عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان سمنان در بخش کشاورزی را از دیگر اهداف بستن این قرارداد همکاری با قرارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی برای اجرای طرح های بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان

زمینه سازی برای اجرای طرح های بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان