مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16اجتماعي

فرصت ثبت نام در عمره مفرده برای حجاج کردستانی تمدید شد


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از تمدید ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه های اعزامی به این سفر معنوی تا روز یکشنبه (26 آذرماه) خبرداد و گفت: - ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از تمدید ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه های اعزامی به این سفر معنوی تا روز یکشنبه (26 آذرماه) خبرداد و گفت: حجاج کردستانی از اولویت 1 تا 400 تا پایان این تاریخ باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کاوه شیرزادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اعلام گروه بندی ودیعه گذاران عمره مفرده در کردستان، اظهار کرد: ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه های اعزامی به این سفر معنوی تا روز یکشنبه 26 آذرماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه در آغاز ثبت نام عمره مفرده فقط برای اولویت های 1 تا 150 سامانه بازگشایی شده بود، افزود: از امروز به بعد برای ودیعه گذاران دارای اولویت 1 تا 400 فرصت ثبت نام فراهم شده است و متقاضیان با مراجعه به سامانه omreh.

haj.

ir باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان اولویت تشرف در این مرحله از فراخوان با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام در کاروان زودتر اقدام کنند، بیان کرد: بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کشور در راستای تکمیل ظرفیت گروه ها و اجابت درخواست متقاضیانی که قصد سفر به همراه نزدیکان خود را داشتند اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام در عمره مفرده برای حجاج کردستانی تمدید شد

فرصت ثبت نام در عمره مفرده برای حجاج کردستانی تمدید شد