مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-26سياسي

مقام حزب الله: ویرانی گسترده در غزه مقاومت را قوی تر می کند


رییس شورای حزب الله لبنان در سخنانی گفت که حدود 20 هزار شهید و ویرانی گسترده در غزه مسئولیت و توانمندی مقاومت را افزایش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز (پنج آذر) در مراسم ختم یکی از شهدای حزب الله به نام شهید عباس محمد رعد گفت که سلاح حزب الله عاملی است که لبنان را از تجاوزات دشمن مصون می دارد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، هاشم صفی الدین گفت که اگر طرح و پروژه آمریکا در غزه به ثمر می نشست، بی تردید کوچ اجباری ساکنان این باریکه حتمی بود و اینکه طرح تغییر بافت جمعیتی غزه هنوز به پایان نرسیده و از فکر اسراییل و آمریکا نیفتاده است.

این مقام حزب الله همچنین به توان و سلاح مقاومت لبنان اشاره کرد و گفت: مادامیکه سلاح مقاومت می تواند اسراییل را به دقت هدف قرار دهد، به این معناست که این سلاح لبنان را از تجاوزات مصون می دارد .

هاشم صفی الدین تأکید کرد که صحنه های ویرانی و کشتار در غزه اهمیت سلاح مقاومت در لبنان را ثابت کرد.

او با اشاره به حملات حزب الله لبنان به مواضع صهیونیست ها در 50 روز گذشته، گفت که دستاوردهای مقاومت در مرز لبنان حائز اهمیت بالایی است و اکنون نیز مسئولیت مقاومت در برابر فلسطین با حدود 20 هزار شهید غزه و ویرانی گسترده ای که به وجود آمده، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: ویرانی گسترده در غزه مقاومت را قوی تر می کند

مقام حزب الله: ویرانی گسترده در غزه مقاومت را قوی تر می کند