مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-05فرهنگي

گزارش یک غارت و رونمایی از نقشه باستان شناسی و الواح هخامنشی


رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با شرحی از برنامه های هفته پژوهش، از انتشار گزارش یک کشف و غارت تاریخی و رونمایی از اطلس باستان شناسی ایران در این هفته و همچنین احتمال نمایش الواح هخامنشی تا پایان آذرماه خبر داد.

- رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با شرحی از برنامه های هفته پژوهش، از انتشار گزارش یک کشف و غارت تاریخی و رونمایی از اطلس باستان شناسی ایران در این هفته و همچنین احتمال نمایش الواح هخامنشی تا پایان آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی ده پهلوان در آستانه هفته پژوهش که از 19 تا 26 آذرماه است، سه شنبه 14 آذرماه در یک نشست خبری، به برخی از برنامه های مناسبتی این هفته که از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود، اشاره کرد و در عین حال که در این نشست از پوستر هفته پژوهش رونمایی شد، گفت: رونمایی از حدود 15 کتاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نشست های تخصصی در تهران و سایر استان ها از جمله برنامه های هفته پژوهش است.

او همچنین از تشکیل دبیرخانه شورای پژوهشی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و متعاقب آن تشکیل شورای استانی برای تقویت ارتباط استان ها با پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

ذات الله نیکزاد ـ معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ـ در ادامه این گزارش، اظهار کرد: در هفته پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک غارت و رونمایی از نقشه باستان شناسی و الواح هخامنشی

گزارش یک غارت و رونمایی از نقشه باستان شناسی و الواح هخامنشی