مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-12اقتصادي

پرداخت بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری


معاون امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان تسهیلات برای توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در استان پرداخت شده است.

- زهرا حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دومین کارگروهی که در دفتر امور زنان و خانواده تشکیل شد، کارگروه ایجاد کسب و کار پایدار برای زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار بود که چهارمحال و بختیاری در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان خانه دار موفق عمل کرده است.

معاون امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان، ادامه داد: امسال طبق تفاهم نامه ای که بین دفتر امور زنان و خانواده با بانک کارآفرینی امید منعقد شد، بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که این ظرفیت خوبی برای توانمندسازی اشتغال زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: با اداره کار، رفاه و امور اجتماعی تفاهم نامه ای برای واگذاری تسهیلات به متقاضیان اشتغال زایی با توجه به مدرک فنی و حرفه ای صادر منعقد شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تا کنون برای بیش از 90 نفر در زمینه های مختلف از جمله خیاطی، قالی بافی، گلدوزی ایجاد اشتغال شده و به بیش از 250 نفر، آموزش در راستای ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری