مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-29سياسي

اختراع محصول ضد سرقت توسط مخترع شیرازی که سارقان را ناکام می گذارد


افراد خلاق و نوآور همیشه با دیدگاهی متفاوت به دنیای اطراف می نگرند و اتفاقات بزرگ و کوچکی که در اطرافشان در جریان است را به ایده و حتی فرصتی ناب تبدیل می کنند که گاهی می تواند منجر به اختراعی بزرگ شود و غوغا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابوذر گورکانی جوان نخبه فیروزآبادی از این دسته افراد است که از اتفاقات پیرامون ایده گرفته و محصولی اختراع کرده است که با استفاده از آن دیگر خود و دیگران شاهد وقوع آن  اتفاق نخواهند بود.

با این جوان مخترع به صحبت پرداختم و ابتدا از او خواستم خود را معرفی کند که پاسخ داد: ابوذر گورکانی، مدیرعامل و نماینده تام الاختیار شرکت دانش بنیان  بین المللی آرتا فیدار آیریا هستم؛28 سال دارم ، اهل شهرستان فیروزآباد هستم و دو مدرک کارشناسی الکترونیک  از دانشگاه صنعتی شیراز و الکتروتکنیک آزاد فیروزآباد دارم.

ثبت اختراع بین المللی در 153 کشور او درخصوص کسب و کارش توضیح داد و افزود: کار ما در حوزه ی الکترونیک و هوش مصنوعی است، ما در این زمینه توانسته ایم محصولی را به ثبت اختراع داخلی و بین المللی در 153 کشور دنیا برسانیم، محصول ما یک محصول ضد سرقت خودرو بر پایه هوش مصنوعی است.

وی ادامه داد: این محصول در حالت روشن و خاموش؛ خودرو را کامل ضد سرقت میکند و قابلیت ردیابی و کنترل از راه دور دارد و با اپلیکیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع محصول ضد سرقت توسط مخترع شیرازی که سارقان را ناکام می گذارد

اختراع محصول ضد سرقت توسط مخترع شیرازی که سارقان را ناکام می گذارد