مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-23سياسي

وزیر نیرو: سدشفارود سال 1403 به بهره برداری می رسد


وزیر نیرو از تکمیل سد شفارود تا سال آینده، آبگیری سد پلرود تا پایان سال جاری و سد دیروش تا نیمه نخست سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در پایان سفر یک روزه خود به گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت منابع آبی در کشور یک امر ضروری است، اظهار کرد: در استانی مثل گیلان با توجه به بارش های بسیار خوب، مدیریت منابع آبی یک امر حیاتی است که در این خصوص از سال های گذشته کار ساخت سه سد شفارود، پلرود و دیورش آغاز شده است.

  وی با اشاره به اهمیت سدهای در حال احداث در گیلان در کاهش تنش آبی گفت: سه سد در حال احداث در گیلان جزو سدهای مهم کشور و منطقه هستند که نقش مهمی در توزیع عادلانه و دقیق منافع آبی دارند.

  وزیر نیرو، یکی از اهداف دولت سیزدهم را رفع موانع موجود در تکمیل پروژه های حوزه آبرسانی دانست و افزود: ساخت سه سد شفارود، پلرود و دیورش  با موانعی مواجه هستند که در این راستا هفته گذشته جلسه ای را با استاندار گیلان برگزار کرده و امروز هم بازدیدی از این سه سد داشتیم تا مشکلات را به طور دقیق شناسایی کنیم.

  محرابیان با تاکید بر تسریع در روند تکمیل سه سد شفارود، پلرود و دیورش در گیلان با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، بیان کرد: سد شفارود تا سال آینده به طور یقین تکمیل شده و سد پلرود ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: سدشفارود سال 1403 به بهره برداری می رسد

وزیر نیرو: سدشفارود سال 1403 به بهره برداری می رسد