مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-06اجتماعي

شیر رایگان 2 بار در هفته در مدارس خراسان شمالی توزیع می شود


کارشناس مسوول شیر مدارس استان خراسان شمالی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شیر رایگان 2 بار در هفته در بین دانش آموزان مدارس خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

- یعقوب افشین، کارشناس مسئول شیر مدارس استان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی و توجه به تحصیل، ورزش و سلامتی دانش آموزان، طی روز گذشته در بجنورد آغاز شد و تا پایان سال تحصیلی این طرح ادامه دارد.

وی گفت: توزیع شیر رایگان، طرحی کشوری است که اجرای آن اولویت گذاری شد و خراسان شمالی نیز جزو 11 استانی قرار گرفت که شیر رایگان در مدارس آن ها توزیع می شود.

کارشناس مسئول شیر مدارس استان خراسان شمالی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شیر رایگان به صورت دوبار در هفته در بین دانش آموزان مدارس خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توزیع شیر رایگان در مقاطع ابتدایی تمام مدارس استان انجام می شود، گفت: که جامعه اهداف تحت پوشش این طرح 105 هزار نفر هستند که علاوه بر دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس ابتدایی را نیز شامل می شود.

پایان پیام/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر رایگان 2 بار در هفته در مدارس خراسان شمالی توزیع می شود

شیر رایگان 2 بار در هفته در مدارس خراسان شمالی توزیع می شود