مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-02بين الملل

کرملین: آمریکا کل جهان نیست


سخنگوی کرملین گفت، مسکو می داند که واشنگتن در تلاش است تا محدودیت های غیرقانونی خود را حفظ کند «اما آمریکا که کل جهان نیست.

» - سخنگوی کرملین گفت، مسکو می داند که واشنگتن در تلاش است تا محدودیت های غیرقانونی خود را حفظ کند اما آمریکا که کل جهان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این اظهارات را در واکنش به جفری پیات دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور انرژی و منابع عنوان کرد.

این مقام آمریکایی روز جمعه با بیان اینکه تحریم های غرب علیه روسیه باید برای سال های آینده باقی بماند، افزود واشنگتن هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا درآمد صنعت انرژی روسیه را تا سال 2030 به نصف کاهش دهد.

طبق گزارش راشا تودی، دیمیتری پسکوف در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: ما شکی نداریم که ایالات متحده به اعمال فشار علیه روسیه از جمله سیستم کل تجارت بین الملل و روابط اقتصادی که اساسا در حال تخریب است، ادامه خواهد داد.

وی افزود: احتمالا این نکته شایان ذکر است که آمریکا اقتصاد بزرگی است اما نه تنها کشور.

اقتصاد آمریکا تمام دنیا نیست.

کشور دیگری به نام چین نیز وجود دارد.

جفری پیات در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز گفت: واشنگتن همچنین به دنبال این است که درآمدهای نفتی و گازی روسیه تا 2030 را نصف کند تا این کشور نتواند به جنگ های جدید در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: آمریکا کل جهان نیست

کرملین: آمریکا کل جهان نیست