مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27سياسي

اسناد دفترچه ای املاک بنیاد مستضعفان کاداستری و تک برگ می شود


با تفاهم میان بنیاد مستضعفان و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، زمینه اجرای 100درصدی حدنگاری تصریح شده در فراز سوم بند 26 برنامه هفتم توسعه فراهم شد که بر اساس آن اسناد دفترچه اراضی و املاک بنیاد مستضعفان، - با تفاهم میان بنیاد مستضعفان و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، زمینه اجرای 100درصدی حدنگاری تصریح شده در فراز سوم بند 26 برنامه هفتم توسعه فراهم شد که بر اساس آن اسناد دفترچه اراضی و املاک بنیاد مستضعفان، به اسناد کاداستری تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه 10 بندی مذکور به منظور تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و پیرو ابلاغ کلی سیاست های برنامه هفتم توسعه و فراز سوم از بند 26 مبنی بر اجرای 100درصدی حدنگاری میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه گسترش تعاملات فی مابین و تسریع و تسهیل در تثبیت مالکیت اراضی و املاک بنیاد مستضعفان و حفظ حقوق بیت المال به مظنور اجرای کامل قانون جامع حدنگار بود.

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای اراضی و املاک بنیاد مستضعفان به اسناد کاداستری در سطح کشور و تهیه نقشه های رقومی UTM از دیگر موضوعات مندرج در این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه بنیاد مستضعفان، بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونت املاک و کاداستر از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد دفترچه ای املاک بنیاد مستضعفان کاداستری و تک برگ می شود

اسناد دفترچه ای املاک بنیاد مستضعفان کاداستری و تک برگ می شود