مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:352023-11-29سياسي

آزادی 181 نفر از مددجویان به همت ستاد دیه مازندران


رییس کل دادگستری مازندران، از آزادی 181 نفر از مددجویان زندان های مازندران به همت ستاد دیه استان و کمک خیران طی 7ماهه ابتدای امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد دیه استان که با حضور علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد، مبلغ بدهی 181 مددجوی فوق الذکر را یک هزار و 900 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از مجموع تعداد 181 مددجوی آزاد شده در استان، 125 نفر زندانی جرائم مالی، 44 نفر زندانی مهریه و بقیه مربوط به نفقه، ایراد صدمه بدنی و حوادث کارگاهی هستند.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: به همت ستاد دیه استان و کمک خیران، تمهیدات لازم برای آزادی 100 زندانی غیر عمد دیگر نیز در استان مازندران فراهم شده و این افراد پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش های اعضای ستاد دیه استان در جمع آوری کمک های خیران اظهار کرد: حاصل این تلاش های مخلصانه، آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مالی و غیره بوده است.

اکبری با بیان اینکه فعالیت ستاد دیه باید به صورت مردمی انجام شود، افزود: آمار زندانیان مالی استان نسبت به گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 181 نفر از مددجویان به همت ستاد دیه مازندران

آزادی 181 نفر از مددجویان به همت ستاد دیه مازندران