مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-09اجتماعي

رفع 11 نقطه پرحادثه از محورهای آذربایجان غربی تا پایان سال


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رفع 11 نقطه پرحادثه از محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رفع 11 نقطه پرحادثه از محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبرداد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا در مورد رفع نقاط حادثه خیز استان با بیان اینکه 11 نقطه حادثه خیز در سال جاری و مابقی در سال آینده برطرف می شود، افزود: از جمله نقاط حادثه خیز شهرستان اشنویه می توان به گردکاشان، گلماوران و گردنه خوردشید اشاره کرد که پیگیر رفع این نقاط نیز هستیم.

دست نشان با اشاره به وضعیت راه های شهرستان اشنویه خاطر نشان کرد: پرداختن به مباحث راه، که به عنوان شریان های اقتصادی کشور محسوب می شود، بسیار ضروری است و باید بتوانیم این رگ ها را به خوبی نگهداری کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت مطلوب راههای شهرستان اشنویه اظهار کرد: وظیفه، ماموریت و برنامه ما نگهداری راه ها است و بطوریکه پس از احداث و تعریض در حوزه راه های اصلی و فرعی کلیه امور نگهداری و علایم گذاری را عهده دار می شویم.

دست نشان با بیان اینکه شهرستان اشنویه با 160 کیلومتر راه در رتبه سوم استان قرار دادند، گفت: شهرستان باروق در رتبه اول و شهرستان نقده در رتبه دوم و شهرستان اشنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 11 نقطه پرحادثه از محورهای آذربایجان غربی تا پایان سال

رفع 11 نقطه پرحادثه از محورهای آذربایجان غربی تا پایان سال